תקנון קנייה באתר תכשיטי אורי

החזרות והחלפות

מה היא מדיניות החלפת מוצרים שקניתי באתר והחזר כספי?

החלפת תכשיט תינתן עד 14 יום מיום קבלת המוצר בהצגת חשבונית, ובתנאי שלא נעשה בו שימוש ולא הוסרה התווית שעל התכשיט.
אין החלפה על עגילים צמודים, טבעות רגל, ותכשיטים שהוזמנו בהזמנה מיוחדת.
החזר כספי יינתן עד 14 ימי עסקים בכפוף לחוק הגנת הצרכן. במקרה של ביטול העסקה, יוחזר ללקוח המחיר ששילם בקיזוז דמי המשלוח.
*במתן זיכוי/החזר כספי עבור תכשיטים הנרכשים במסגרת הטבה ינוכה החלק היחסי של ההנחה הכללית מסך העסקה.
תוקף הזיכוי הינו לשנה.

החזרה דרך דואר ישראל

 יש למלא את טופס ההחזרה שהגיע עם החבילה שלכם, ולפרט איזה תכשיט(ים) תרצו להחזיר, באיזו כמות ומה סיבת ההחזרה. צרפו את הטופס לחבילה עם התכשיט להחזרה.
אם בוטלה העסקה שלא עקב פגם, אי התאמה, אי אספקה של המוצר או הפרה אחרת של העסק, מוטלת האחריות על הלקוח להחזיר את המוצר לעסק.

החלפה באמצעות סניף הרשת

ניתן להחליף את הפריטים בסניף הרשת. אין החלפה על תכשיטים שהוזמנו בהזמנה מיוחדת.
*מוצר הנרכש בהטבה בלעדית ללקוחות האתר/קטגוריית SALE , ערך ההחלפה יהיה זהה לסכום ששולם.

ביטולים

ביטול עסקה באמצעות סניפי הרשת/ דואר ישראל:

– בהתאם להוראות תקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה), התשע”א – 2010, החזר זה יבוצע עד 14 ימי עסקים מהמועד בו קיבלנו את התכשיט, ויתקבל באמצעי התשלום בו רכשתם את התכשיט.
– ביטול העסקה יבוצע עד 14 ימי עסקים מקבלת הודעת הביטול. 
– לא יינתן החזר כספי בגין תכשיט שיוצר או הותאם במיוחד ללקוח. 
– החזר הכספי יבוצע לאמצעי התשלום הזהה לאמצעי התשלום בו נרכש התכשיט.
– דמי המשלוח המקוריים לא יוחזרו.

אחריות

ביטול עסקה באמצעות סניפי הרשת/ דואר ישראל:

התכשיטים שלנו מיוצרים מהמתכות האיכותיות ביותר, המבטיחות את איכות התכשיטים. בין המתכות בהן אנו משתמשים תמצאו: כסף 925, זהב 14K ,ציפוי זהב, גולדפילד, סטנסיל, פלדת אל חלד.

אחריות החברה למוצר אינה תקפה בגין נזקים שנגרמו כתוצאה מהתנהגות רשלנית או טיפול שאינו בהתאם להוראות השימוש במוצר שנרכש.

תכשיטי כסף / כסף בשילוב אבנים / סטיינלס סטיל / עור / 2 מיקרון

שמירה על התכשיט בדרכים הבאות:
– יש להימנע ממגע גס אל מול חומרים קשים מחשש לפגיעה באבן
– יש להקפיד לא להיכנס עם תכשיט למקורות מים שונים, בעיקר אלו בהם ריכוז כלור וגופרית כגון ים, בריכה, ספא, ים המלח.
– יש להקפיד לא להביא במגע את התכשיט עם חומרי ניקיון מכל סוג. מגע עם חומרים הללו פוגע ופוגם בתכשיט ועל כך אין אחריות.

במידה ויש צורך בתיקון תכשיט, איך מתנהלים?

תכשיטים יישלחו לתיקון באמצעות סניף הרשת.

*אחריות על תכשיטים הינה לשנה.  האחריות מכסה תיקון של פגמים קיימים ואינה מכסה שברים, קרעים או שריטות כתוצאה מטיפול לקוי בתכשיט.
כל פריט מעבר לשנת האחריות יחויב בתשלום ע”פ מחירון החנות.

במידה ונתקלת בשאלות לגבי תיקון ניתן לפנות לשירות לקוחות במייל orijewelry54@gmail.com  או להשאיר לנו הודעה בטלפון 08-920-5744 \ 052-8800-985 ונחזור אליכם תוך 24 שעות.

הזמנות, אבטחה ותשלומים

מהי הזמנה מיוחדת?

הזמנה מיוחדת היא הזמנה של תכשיט בהתאמה אישית, חריטה, עיצוב אישי.

כיצד אדע שהזמנתי התקבלה?

בסיום תהליך הרכישה יישלח מייל עם  אישור על ביצוע ההזמנה ומספר הזמנה.

לא קיבלתי אישור על ההזמנה שלי, מה לעשות?

אם עברו 24 שעות מזמן הרכישה, אנא פנו אל שירות הלקוחות שלנו בטלפונים 08-920-5744 \ 052-8800-985 או השאירו פנייה בעמוד “יצירת קשר” ונחזור אליכם תוך 24 שעות.

כיצד בודקים את מצב ההזמנה?

אם בחרתם באופציה “שליח עד הבית”, חברת השילוח תתאם אתכם טלפונית את מסירת ההזמנה.

אם בחרתם באופציה “איסוף עצמי מסניף”, ההזמנה שלכם תהיה מוכנה בסניף ואנחנו נודיע לכם ברגע שהיא מוכנה בטלפון או במייל.

האם אפשר לשנות את ההזמנה שלי?

במידה וההזמנה עוד לא מוכנה תוכלו לבצע שינוי דרך שירות הלקוחות: במייל או בטלפון. 

האם אפשר לבטל את ההזמנה שלי?

לביטול הזמנה יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות בטלפון 08-920-5744 \ 052-8800-985
בין השעות 9:30-20:00
או במייל orijewelry54@gmail.com

אם בוטלה העסקה שלא עקב פגם, אי התאמה, אי אספקה של המוצר או הפרה אחרת של העסק, מוטלת האחריות על הלקוח להחזיר את המוצר לעסק.

באילו אמצעי תשלום ניתן לשלם באתר?

ניתן לשלם בכל כרטיסי האשראי ניתן לערוך עסקאות בתשלומים ללא ריבית. ניתן לבחור באמצעי תשלום “מזומן בעת מסירה” ולשלם באמצעות כסף מזומן בהגעה לסניף ואיסוף ההזמנה.

האם הרכישות באתר מאובטחות?

האתר הינו מאובטח ברמה הגבוהה ביותר, כלומר כל הנתונים החסויים שאתם מוסרים במהלך הרכישה מוצפנים בפרוטוקול SSL, שהוא כיום סטנדרט האבטחה לסחר אלקטרוני. מעבר לזה, מסוף הסליקה מאובטח בתקן PCI DSS שהינו התקן המעוגן בחוק לרכישות מקוונות.

מטעמי אבטחה וחוק החנות אינה שומרת את המידע הרגיש של לקוחותיה לרבות פרטי כרטיס אשראי.

האם פרטי כרטיס האשראי שלי נשמרים במערכת?

לא. ע”פ חוק ומטעמי אבטחה, החנות איננה שומרת את המידע הרגיש של לקוחותיה.

כיצד אבחר את המידה הנכונה לי?

המידה הסטנדרטית של רוב הטבעות שלנו היא מידה 7 (ארה”ב) | מידה 55 (אירופה).

אנא הדפיסו את מדריך המידות שלנו. קחו טבעת שכבר יש לכם והתאימו אותה למעגלים שבמדריך. כאשר הגבולות הפנימי והחיצוני של הטבעת מתאימים למעגל, מצאתם את מידת הטבעת הנכונה.

אורך רוב השרשראות שלנו הוא 45 ס”מ.
אורך רוב הצמידים שלנו הוא 18 ס”מ.
העגילים שלנו מגיעים במידה אחת בלבד.

ניתן להגיע לסניף גן יבנה למדידת התכשיטים כדי שתדעו בוודאות את המידה לפעמים הבאות.

סגירת תפריט
×
×

עגלת קניות

15% הנחה לכבוד פתיחת האתר!

קוד קופון: ORIJEWEL15